5 Ocak 2015 Pazartesi

GEZMELİ

Hayattan herkesin beklentisi farklı evet. Ben hayatımı görmediğim nereler var, oralarda insanlar ne yapar, ne yer, nasıl yaşar diye düşünerek geçirenlerdenim. Kafam genelde pek boş kalmasa da, kendisini zorlayıp zaman zaman sadece buna kafa yorabiliyorum. Bazen hayal kırıklığı yaratıyor bende bu, eee bu muymuş yani diye (bakınız Cinque Terre). Yanlış anlaşılma olmasın beğenmediğim için değil, çok hayal edip kendime gore elim boş dönmüş hissettiğim için. Bu his neden, onu bilemiyorum aslında. Ama bazen de işte bu dedirtiyor bana (bakınız Kenya-Tanzanya), bu da sanırım hayallerimin ve beklentimin ötesinde bir şeyler bulduğum için…

Gezmek ve yeni yerler, insanlar tanımak bence bu dünyada yapılabilecek en güzel şey. Hani şu klasik milli piyango çıksa dünyayı gezerim kavramı benim yaşam felsefem ama milli piyango çıkmasını beklemiyorum ben bunun için. İnanın gerek de yok... Düşünün ki koskoca bir uzayda (Interstellar'ı izlediyseniz gözünüzde canlandırmanız daha kolay olur :) ) zaten ufacık bir gezegene sıkışmışız. En azından ölmeden onun üzerinde görebileceğimiz kadar çok yer görmemiz gerekmez mi? İşte tam da bu sebeple gezmeli, bolca, sıklıkla, imkanlarınız elverdiğince çok.

Dünya küçük ama dünya güzel. Daha çok küçük bir kısmı gördüm ama ben gördüklerimden memnunum. Görebileceklerime dair güzel ışıklar veriyor bana :) 

İyi gezmeler...

And I think to myself, what a wonderful world ...



2 yorum:

  1. Benim de yapmaya çalıştığım bu az biraz zaman ve para ayırsam hemen gezip yeni yerler görmek istiyorum

    YanıtlaSil