6 Ekim 2015 Salı

BURGAZADA - FİNCAN CAFE

Kışın bile keyifli Burgazada'yı tercihen bahar, yaz aylarında ziyart etmenizi öneririm. Ada meşhur Kalpazankaya'da gün batımı ile tanınmış olsa da sahildeki küçük balık restaurantları ile de görülmeye değer bence. En meşhurları Barba Yani, ama benim önerim Fincan Cafe/Restaurant. Vedat Milör tarafından da Burgaz'ın 4 gülünden biri olarak gösterilen restaurant bence kesinlikle denemeye değer. 

Adaya giderken göreceğiniz eşsiz gün batımı manzarası için bile değer buraya gitmeye. Bostancı'dan vapur ya da Mavi Marmara motorlarına binip yaklaşık yarım saat/ 40 dakikada adada olabilirsiniz. Motor programı için tıklayın.





Yenmesini özellikle tavsiye edeceğim şeylere gelince; midyeli pilav, karides mantı, patlıcan salatası, girit ezme, krem peynirli caparili somon. Kalamar tava da denenmesi önerilenlerden. Ben ne zaman gitsem meze ile doyduğumdan balığa geçemedim ama yan masalarda gördüğüm manzara, balıkta da iyi olduğunu gösteriyordu.






Fincan Cafe sadece yemekleri ile değil, sıcak atmosferi, tatlı dilli ve dost canlısı sahibi ve garsonları ile de sizi kendisine bağlayacak. Tek bir sorun var o da yemekten sonra şöyle güzel demli bir çay içemiyor olmanız... Onu da artık Sinem Dondurmacısında yediğiniz dondurmadan sonra adanın pastanesinde içeceksiniz :)

Adaya gittim, 23:35 motoru ile dönmek istemiyorum derseniz adanın çok cici butik otellerinde kalmanızı öneririm. Fincan Cafe size sabah da çok keyifli bir kahvaltı sunuyor. Ama önceden rezervasyon yaptırmayı aman unutmayın.

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder